Podávání stížností
Vážená paní, vážený pane,
stížnost je právem každého pacienta nebo jeho blízkých vyjádřit svoji případnou nespokojenost s průběhem hospitalizace.
Postup podání stížnosti:
Stížnost je možno podat proti postupu Sanatoria Jablunkov, a.s. při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami.
Osoby oprávněné k podání stížnosti:
-
Pacient
-
Zákonný zástupce pacienta
-
Osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel
-
Osoba zmocněná pacientem
Stížnost je nutno podat v písemné formě a to buď osobně řediteli na sekretariátu Sanatoria Jablunkov, a.s., nebo poštou na adresu Sanatorium Jablunkov, a.s., Alej míru 442, 739 91 Jablunkov
Další možnosti podání stížnosti v běžné pracovní době (pondělí až pátek, 7,00-15,00h) telefonicky na tel.č. 777794423 – ředitel zařízení, v době mimo uvedené hodiny lze stížnost telefonicky podat službu konajícímu lékaři na tel. č. 558 347291 – kl.285. V tomto případě má službu konající lékař povinnost předat stížnost první pracovní den na sekretariát k běžnému postupu řešení. Urgentní záležitosti řeší dle jejich povahy operativně ihned, případně telefonicky s ředitelem. Pro vyloučení nepřesností telefonického sdělení bude volající upozorněn na nutnost následného zaslání textu stížnosti písemnou nebo elektronickou formou.
Stížnost je taktéž možno podat elektronickou poštou na adresu: reditel@sanatorium-jablunkov.cz
Ing. Jan Zawada
Ředitel Sanatoria Jablunkov a.s.