Vážená paní, vážený pane,
v případě, že máte nějaký podnět nebo připomínku ke kvalitě služeb poskytovaných Sanatoriem Jablunkov a.s., budeme rádi, pokud nám je sdělíte. Se svým problémem se můžete obrátit na vrchní sestru, hlavní sestru nebo primáře oddělení.
Způsoby podávání stížností, podnětů, připomínek a pochval:
Pokud z nějakých důvodů nechcete svůj problém řešit některým z výše uvedených způsobů, dovoluji si Vás požádat o přímé projednání Vašeho problému se mnou. Zaručuji Vám ochranu Vašich osobních údajů. V případě potřeby jejich použití, bude tak učiněno pouze s Vaším výslovným souhlasem.
Pokud nesouhlasíte s navrhovaným způsobem, můžete využít možnosti zápisu do přiloženého formuláře „Záznam o podání podnětu, připomínky nebo pochvaly“, který se nachází v přihrádce pod schránkou a následně jej vhoďte do schránky na oddělení. (tuto schránku vybírá pověřený pracovník a ošetřující personál nemá k vyplněným formulářům přístup). V tom případě Vás prosím o poskytnutí kontaktu na Vás (telefon, poštovní adresa, e-mail), abychom Vás mohli požádat o doplňující informace (např. čas a místo projednávaného problému, apod.), a také abychom Vás mohli informovat o přijatém řešení.
Anonymní zápisy budou zpracovány jako informativní a budou podkladem pro plánování další kontrolní činnosti.
S poděkováním za spolupráci
Ing. Jan Zawada, ředitel Sanatoria Jablunkov a.s.
© 2024 Sanatorium Jablunkov, a.s., Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO